2011. február 6., vasárnap

Kecsegtetés

 
Lovers at Chi Tou by Chi Wen

Én, ugye úgy vagyok a tavasszal, hogy egész évben azt várom. A mai nap pedig minden porcikájában tele volt apró kecsegtető ígérettel. Koslató kandúrok és kóbor kutyák tűntek fel a utakon és a kertekben, szerintem a macskahölgyünk már túl van mindenen, a hangyák raja pedig első nagy háborúját megvívta a konyhánk egyik fala tövében. Belül. Persze nem győzhetett egyik fél sem, mert a történelem nagy vívmánya lecsapott rájuk. Sajnos még nem sikerült elég toleranciát kifejlesztenem az élővilág minden képviselőjével szemben. A békákat még csak-csak kihordtam lapáttal, de egy egész hadsereget (kettőt!) ráadásul ilyen apró kiszerelésűt nehezebben kezeltem. Most jut eszembe, hogy alkalmazhattam volna a porszívót is, de már mindegy. Holnap reggel majd úgyis azzal kell örök nyughelyükre segítenem az áldozatokat.
A tavasznál maradva pedig elmondhatom, hogy 4-5 óra alatt elillant majdnem az összes hó, pedig volt még gazdagon. A nemes hóvirág már karácsony után tévedésben volt, amihez csatlakozott egy hatalmas meztelen csiga is, aki úgy döntött, hogy tesz egy extrém kirándulást december végén, a vadlibák gágogásától kísérve.
Két hete utazásomkor pedig megállapítottam, hogy a fűzfák ágvégei színesednek, hát nem lehet messze az idő. Bár, ki tudja?

7 megjegyzés:

  1. A vadlibák decemberi vonulásán teljesen le voltam döbbenve és nagyon sajnáltam őket.
    A hangyák ellen én erős illatú mosószerrel szoktam védekezni,pár nap alatt keresnek maguknak nyugisabb helyet.

    VálaszTörlés
  2. Én is a minél közelebbi tavaszt támogatom... ;)

    VálaszTörlés
  3. egy ennyire szörnyűségekkel teli történetet ilyen jól megírni!... Egészen el vagyok csodálkozva!
    P.O.
    (aki én vagyok :-))

    VálaszTörlés
  4. Milyen energiával teli, csupa pozitiv ez a bejegyzés!!!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Ejnye hölgyek, mindent a maga idején, és ennek még nincsen itten :) Hogy is monnyák: a kutya nem eszi meg a telet... A maci jól jelzett, még Matyi törjön, és akkor jöhet is, márciusban. De most még zimának kéne lennie. Minden meghülyül így...

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Marianna, a libák azóta több fordulót is megtettek! A vadlibáktól jobban csak a vakondok/ok/-at sajnálom, akiknek ezen a télen nem jött össze a téli alvás, egész idő alatt kénytelenek voltak dolgozni. Hihetetlen mennyiségű szellőző járatot fúrtak, valószínűleg a magas talajvíz szint nem hagyta őket nyugodtan élni.
    Eszter, állítólag az erők összeadódnak :)!
    P.O., ezzel most sikerült elérned, hogy jól kezdődött a hetem! :)
    Rebuska, ez az új dizájn, jobb, ha hozzászoksz! :)
    János, azt hiszem, már késő! Megtörtént! :)

    VálaszTörlés