2010. március 6., szombat

 

Nehéz napok vannak mögöttem, előttem. Időnként úgy tűnik, jó lenne egy kis segítség, mert egyedül elfáradok. 
Tegnap egy olyan helyen próbáltam energiát gyűjteni, ahonnan jól belátni az eget. Néztem a felhők kiszámíthatatlan változásait, aztán egyszer csak egy varjú repült át a látóteremen. A varjú a "totemállatom", jó, ha figyelek, amikor éppen jelet hoz. Távol, a felhők alatt ragadozómadár látszott.. Az erős szélben nem is repült, szinte egy helyben állt. Sokáig néztem. Aztán egyszer csak elvékonyodott egy helyen a vastag felhő, és átszivárgott a fény egy kis hasadékon, rövid, kis ívű szivárványt hozva létre. Úgy döntöttem, a ragadozómadár sólyom volt. A szivárvány pedig, a kedvező változások jele.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon finom gondolat sor...

    Kedves Libuc! Hadd kérjem, hogy az illusztrációnak felhasznált fotók forrását jelenítsd meg. Egyrészt információ az olvasónak, hol lehet esetleg jó képekkel találkozni, másrészt a szerzőt is megtiszteled vele. Egyébként ez íratlan szabály is ezen a területen.
    Köszönöm...

    VálaszTörlés
  2. Teljesen igazad van! Ha tudom, igyekszem is feltüntetni a szerzőt, de gyakran más oldalakról "lopom" el a képet, ahol már nincs feltüntetve az alkotó...

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, és ugye tudod, hogy nem ártó szándékkal írtam...
    Várom további írásaidat :)

    VálaszTörlés